הפעילות בשיפא: סיוע הומניטרי במקביל לסיכול טרור

קובי פינקלר No Comments on הפעילות בשיפא: סיוע הומניטרי במקביל לסיכול טרור

כוחות צה״ל ממשיכים לפעול באופן ממוקד בחלק ממרחב בית החולים שיפאא' בו הם סורקים אחר תשתיות ואמצעי טרור של ארגון הטרור חמאס. כמו כן, הכוחות מסרו ציוד הומניטרי והניחו אותו בכניסה לבית החולים

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכת השתלטות כוחותינו על בית החולים שיפא בעזה שמתחתיו הוקמה מפקדה של חמאס: הכוחות סורקים את במבנה ועד כה הצליחו לחשוף אמצעי לחימה רבים. כח גולני שהשתלט על בניין הפרלמנט של חמאס – פוצץ היום על ידי מטוסי חיל האוויר. גם מבנה סמוך לו ששימש כבית כלא- הושמד.

לאחר כמעט 20 שעות של שקט בשעה האחרונה נשמעו אזעקות בצפון ובדרום. בקרית שמונה דווח על שמונה נפילות בשטחים פתוחים ובעיר אשקלון דווח על נפילה בתוך העיר. ב"ה לא דווח על נפגעים.

המגעים לשחרור החטופים: סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי בחמאס הסכימו על מתווה לשחרור חטופים שכולל 50 חטופים בלבד בתמורה להפסקת אש של שלושה ימים ושחרור נשים ובני נוער פלסטינים. הדיווח נשען על בכיר בקטאר המעורה בפרטי המשא ומתן. אין התייחסות של ישראל לדיווח הזה.

השר בני גנץ חבר בקבינט המלחמה אמר בהצהרה לתקשורת כי חיילי צה"ל יגיעו לכל מחבלי החמאס בתי החולים בעזה- "הם חמלים של טרור". הוא הבהיר כי לא תהיה הפוגה בלחימה.

מנהל אונר"א ברצועת עזה תומאס ווייט מאשר כי למעלה מעשרים ושלושה ליטר של דלק נכנסו היום מכייון מצרים לשטח הרצועה. לדבריו האספקה הוגבלה על ידי ישראל. בנוסף, ווייט טוען שכל משאבות המים ברפיח פסקו לעבוד, בשל המחסור בדלק.

תיעוד מכניסת כוחות צה"ל בהובלת אוגדה 36 לבית החולים:

play-sharp-fill


0 תגובות